logo
امروز : شنبه ۵ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۲
[ شناسه خبر : ۱۰۱۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس انجمن صنفی خبرنگاران استان زنجان:

مسکن خبرنگاران سال آینده پیگیری می شود/ ضرورت تشکیل شورای حل اختلاف اصحاب رسانه در زنجان

مسکن-خبرنگاران-سال-آینده-پیگیری-می-شود-ضرورت-تشکیل-شورای-حل-اختلاف-اصحاب-رسانه-در-زنجان

رئیس انجمن صنفی خبرنگاران استان زنجان گفت: یکی از برنامه های انجمن صنفی خبرنگاران استان زنجان، پیگیری مسکن برای خبرنگاران در سال آینده است.

به گزارش موج رسا; رضا رحیم پور امروز در جمع خبرنگاران زنجان، اظهارداشت: انجمن صنفی خبرنگاران استان زنجان نزدیک دو سال است که تشکیل شده است.
وی با بیان اینکه انجمن زیر بلیت ارشاد اسلامی نیست،افزود:این انجمن مستقل بوده و با حضور رسانه های استان را فعالیت خود را انجام می دهد.
این مسئول بیان داشت: ۶۵ نفر از رسانه های استان زنجان عضو این انجمن هستند که از این تعداد ۲۵ نفر بیمه ندارند.
رئیس انجمن صنفی خبرنگاران استان زنجان ادامه داد: در زمینه آموزش هنوز فعالیتی آغاز نشده است اما در سال آینده کلاس های آموزشی در انجمن کلیوی استان برگزار می شود.
رحیم پور افزود: در زمینه معیشت خبرنگاران مکاتباتی با دستگاه های اجرایی استان انجام شده است اما هنوز نتایجی به دست نیامده است.
وی بیان داشت:برای اخذ تسهیلات بانکی ۳۴ نفر به پست بانک معرفی شدند که برخی از این افراد تسهیلات را دریافت کردند.
این مسئول یادآورشد: ۳۰ نفر نیز از خبرنگاران تسهیلات ۲۰ میلیونی با یک ضامن دریافت کردند.
رئیس انجمن صنفی خبرنگاران استان زنجان تصریح کرد: در قالب توافق نامه ای هفت سهمیه در ماه برای اسکان خبرنگاران از طریق اداره کار،تعاون و رفاه اجتماعی اختصاص یافته است.
رحیم پور بیان داشت: دو ماه است نامه کتبی به استاندار زده شده است تا پیگیر مسکن خبرنگاران باشیم که هنوز وقت داده نشده است.
وی بیان داشت: نامه ای به جهادکشاورزی زده شده است تا اعضای انجمن گوشت گرم دریافت کنند.
این مسئول افزود: میوه شب عید نیز برای خبرنگاران عضو انجمن صنفی خبرنگاران توزیع می شود.
رئیس انجمن صنفی خبرنگاران استان زنجان گفت:وام ضروری دو میلیون تومانی نیز از طریق بانک مهر اقتصاد به انجمن صنفی خبرنگاران اختصاص می یابد.
رحیم پور افزود: در دیدار با مدیرکل دادگستری استان زنجان پیشنهاد تشکیل شورای حل اختلاف اصحاب رسانه داده می شود.
وی افزود: با وجود جلسه ای که با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد و مدیرکل ارشاد قول مساعد برای همکاری با این انجمن را داد اما بعدها از این همکاری به دلایل نامعلوم سرباز زد.
"طهماسبی" مدیرعامل جمعیت خیریه کلیوی استان زنجان نیز در ادامه این جلسه،اظهار داشت: همراهی رسانه ها با انجمن کلیوی مثمر ثمر بوده است و این همراهی را قدر می دانیم.
وی افزود:فضا و ظرفیت خوبی برای انجمن کلیوی استان فراهم شده است و خیرین در این زمینه گام های مهمی را برداشته اند.
این مسئول با اشاره به افزایش بیماری و هزینه های سنگین بیماری کلیه،افزود: با پیشگیری می توان از افزایش بیماری جلوگیری کرد.
وی برضرورت فرهنگ سازی در زمینه پیشگیری از بیماری کلیه تاکید کرد و گفت: دوره های آموزشی متعددی در استان در این زمینه برگزار می شود.//ن

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر