logo
امروز : شنبه ۵ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۸
[ شناسه خبر : ۱۰۱۲۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان خبرداد

توقیف 67 دستگاه خودرو و موتور‌‌سیکلت متخلف در طرح انتظام بخشی پلیس زنجان

توقیف-67-دستگاه-خودرو-و-موتور‌‌سیکلت-متخلف-در-طرح-انتظام-بخشی-پلیس-زنجان

جانشین فرمانده انتظامی استان از جمع آوری 11 معتاد متجاهر و توقیف 67 دستگاه خودرو و موتور‌سیکلت متخلف در اجرای مرحله اول طرح انتظامی بخشی پلیس در شهرستان زنجان خبرداد.

جعفر کردلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار كرد: در مرحله اول طرح انتظام بخشی پلیس در شهرستان زنجان که با هدف تامین و ارتقاء آسایش شهروندان  انجام می شود 11 معتاد متجاهر جمع‌آوری شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اعلام اینکه بیشتر سرقت‌های خرد توسط افراد معتاد به مواد مخدر و معتادان متجاهر صورت می‌گیرد افزود: در این طرح سه سارق  دستگیر و دو دستگاه خودرو مسروقه نیز کشف شد.

وي از توقیف 18 دستگاه خودرو و 49 دستگاه موتورسیکلت در این طرح خبر‌داد و گفت‌: رانندگان و راکبان این وسایل نقلیه، اعمال خلاف قانون و حرکات خطر آفرین داشتند.

این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه طرح انتظام بخشی پلیس در شهرستان زنجان با هماهنگی دستگاه قضا انجام می‌شود تصريح كرد‌: در این طرح ،مقداری انواع مواد مخدر از خرده فروشان و معتادان متجاهر کشف شد.

كردلو خاطر نشان کرد: در این طرح ماموران حين كنترل خودروهاي عبوري 59 راس احشام قاچاق ( گوسفند ) و هزار 160 قطعه مرغ فاقد هرگونه مجوز دامپزشکی کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح کرد: طرح انتظام بخشی پلیس در شهرستان زنجان در سه مرحله با حضور حداکثری کارکنان،واحدهای گشتی پلیس راهنمایی و رانندگی و گشت های انتظامی اجرا می‌شود.

//ع

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر