logo
امروز : شنبه ۵ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۵
[ شناسه خبر : ۱۰۱۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
شهردار زنجان:

روند اجرای پل گلشهر جلوتر از برنامه پیش می‌رود/ توجه ویژه شهرداری زنجان به زیباسازی و خدمات شهری

روند-اجرای-پل-گلشهر-جلوتر-از-برنامه-پیش-می‌رود-توجه-ویژه-شهرداری-زنجان-به-زیباسازی-و-خدمات-شهری

شهردار زنجان با اشاره به روند اجرای پروژه‌های عمرانی گفت: روند اجرای پل گلشهر جلوتر از برنامه پیش می‌رود.

به گزارش موج رسا; مسیح‌اله معصومی امروز در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان با اشاره به دو برابر شدن بودجه شهرداری زنجان اظهار کرد: دو برابر شدن بودجه در شهرداری متفاوت از سایر دستگاه‌ها است و تنها به فکر هزینه‌کرد درست آن نیستیم بلکه در جذب آن نیز باید تلاش داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه در گذشته شاهد عقب افتادن پنج ماهه حقوق نیروها در شهرداری بودیم، ابراز کرد: اکنون نه تنها حقوق نیروها به روز بوده بلکه عیدی کارکنان نیز پرداخت شده است.

شهردار زنجان با بیان اینکه در این دو سال به زیباسازی و خدمات شهر توجه ویژه کردیم، افزود: توجه به موضوع ترافیک، حمل و نقل عمومی و پیاده محوری از جمله موضوعاتی بوده که مورد توجه قرار گرفته است.

وی با اشاره به افزایش تعداد مناطق شهر زنجان به چهار منطقه گفت: در حوزه عمرانی نیز تلاشهای زیادی برای اتمام پروژه‌های مهم انجام شده که از جمله آن می‌توان به پل سیدالشهدا، خیابان زینبیه غربی، خیابان پادگان، ساختمان مرکز کنترل ترافیک و غیره اشاره کرد.

معصومی بازگشایی چندین بلوار و خیابان، راه اندازی مرکز گل و گیاه، اصلاح هندسی نقاط شهری و راه‌اندازی میادین میوه و تره بار را از دیگر اقدامات مدیریت شهری در این مدت دانست.

وی با اشاره به وضعیت پل گلشهر عنوان کرد: مراحل اجرای این پروژه جلوتر از برنامه پیش بینی شده است.

شهردار زنجان با اشاره به آغاز پروژه سبزه میدان اظهار کرد: پروژه محور پادگان نیز ظرف هفت ماه به بهره برداری خواهد رسید.

وی اصلاح خطوط اتوبوسرانی، نصب المان در ورودی شهر، ساماندهی دست فروشان و ماشین آلات سنگین از جمله کارهای در دست اقدام شهرداری زنجان برشمرد.

//س

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر